باید بی تفاوت عبور کرد









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند

 
 
 
 
رد: أنا الوله مرسوم فی صورة انسآن .. وأنا العنآ مكتوب شعر و قصیدة ,,
 
 
باید بی تفاوت عبور کرد
 از
 
کنار همه ی آنهایی که می گذرند

 
سرد و سخت

آنهایی که چشمانشان تهی است
و
 
دستانشان خالي
و
 
 قلبشان عاری از هر احساسی
 
 
 
 
 
 
اروم تر سکوت کن

صدای بی تفاوتی هات ازارم میده

 

آپلود عکس رایگان

 

آغوشتـــــــ را دوستـــــــ دارمـــــ

 

امــــا

 

 

از دوباره بــــی پناه شدن

 


می ترسمــــــ...!

 

 

تو برای من عشق نمیشوی ، تو برایم آنچه که میخواستم نمیشوی

از همان اول هم نباید به تو دل میبستم ، میدانستم روزی تمام میشوی

 


نمیدانستم برایت کهنه شده ام ، هنوز مدتی نگذشته که برایت تکراری شده ام

مهم نیست ، برای همیشه تو را از یاد میبرم ،قلبم هم نخواهد، خاطرت را خاک میکنم

تو نبودی لایق من ، تو نبودی عاشق من ، میمانم با همان تنهایی و  غم

 



روزهای با تو بودن گذشت و رفت ، هر چه بینمان بود تمام شد و رفت ، عشقت را به خاک سپردم و قلبت را فراموش ، اما هنوز آتش غم رفتنت در دلم نشده خاموش!

 


 

گفتی مرا دوست داری ، اما دوست داشتنت دو روز است ، دیروز گذشت و آخرش امروز است!

 

 


روزگـار لَعنتــی ...

هـــَـــــــــر سـازی کِـه زدی رَقصیـدمـ.

بـی اِنصـاف یکبــار هَـم تـو بِـه سـاز مَـن بـِــرقــص ؛

ببیــــــــن ...

دِلــمـ چـِـه " شـــــــــــوری " میـزَنـد ...؟!

خنده ام میگیرد…

از اینکه…

هنوز بهت فکر میکنم…

خدایا کمکم کن…

خسته شده ام…

وقتی مال من نیست…

چرا تو فکرمه…!!!


مرا از دست دادی
تو دیگر هیچ نداری و تمامت را پیش من جا گذاشته ای
اما صدای خنده هایم
دوستت دارم هایم
و تاریخ تولدم
همیشه با تو همراه خواهد ماند ..

هر روز سیگار می کشی
روزها می خوابی و شبها بیداری
از ترس اینکه فکرم سراغت نیاید با آدمهای مختلف حرف می زنی
با آنها می خوابی
بیرون می روی
ولی هنوز دلت پیش من است
و من آنقدر تنها می مانم تا فکر لعنتی ات از ذهنم برود ..

تو برای من تجربه ی تلخی شدی
و من برای تو خاطره ای به یاد ماندنی
تو دیگر هیچکس را اندازه من دوست نخواهی داشت .


بی خیال است…

خیلی بی خیال…

همان کسی که…

"تمام خیال من است"…...........!

عادت ندارم درد دلم را ،
به همه کس بگویم ...
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خنـدانم...
تا همه فکر کنند
نه دردی دارم و نه قلبی ..
.

 

 
خیلـــ ـــی حــرفــ ــــــ اسـتـــــ ـــــ ...

کـــ ـــه تـــ ــو هــ ــر روز در گلـ ــویتــــ ـــــ

خــــ ـــاری کشنــ ـده احســـ ـــاس کنــ ــی

بـــ ــــرای کســ ـــی کــ ــه

" بـــدانـــ ــی "

حتــ ــی یکـــ ــــ بــار در عمــ ـــرش

بــ ـه خــ ــاطـــ ــــر تـــ ـو " بغــ ـض " هـ ــم نکـــ ــرده اسـتــــ ــــ ...

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|30 / 11برچسب:,| 11:26|S.B|
Zhandark